Wet'n'Wild noviteti - recenzija

10:29

Prije nekoliko dana na kućnu adresu stiglo mi je nekoliko Wet'n'Wild noviteta. Inače volim njihove proizvode zbog dobrog omjera cijene i kvalitete, ali dosad sam isprobala samo ruževe. Uvijek završim s ružem u košarici nekako.
Međutim, ovaj put nisam dobila ruž. Dobila sam..ustvari, nastavite čitati pa ćete vidjeti što sam dobila. :)

Dobila sam sjajilo, lak za nokte i bronzer. Na prvi pogled me se najviše dojmio lak, a što se drugog pogleda tiče, u nastavku vam slijedi...


Lak za nokte je novitet. Riječ je o nijansi Sparked iz kolekcije Wild Shine

Wet'n'Wild za njega kaže:

Bestseller među lakovima. Dostupan je u širokoj paleti boja sa metalik, sjajnim i kremastim efektom. Očekivan i u novoj, modernijoj ambalaži, te sa širokim izborom boja. 

Pri pogledu u katalog vidjela sam 18 različitih boja, ali mi se, čak i među svom tom raskoši, najviše svidjela upravo ova koju sam dobila. Ide Božićno vrijeme, a tada volim da sve šljašti i sjajucka. Ovaj lak se definitivno uklapa u moje skorašnje raspoloženje. 


Cijena laka je inače 14, 90 kn. Na poleđini laka piše da traje 24 mjeseca. Iskreno me zanima hoće li toliko i izdržati bez da se sasuši. Natrag pišu i sastojci, ali nisam ih mogla pročitati zbog šljokica koje su guste i obuzmu cijelo pakiranje. 
Četkicu vidite na slici ispod - srednje široka i dosta duga. Nije teško biti precizan s njom. 


Sama boja dolazi od nekoliko nijansi roza šljokica te živih srebrnih i nešto malo crnih. Njegov izgled ovisi o suncu, to ćete najbolje vidjeti na slikama noktiju.  


Kao i uvijek sa šljokicama, nanosi se neravnomjerno i treba vam malo truda. Na mojim noktima vidite dva sloja, ali uvijek možete pojačati intenzitet novim nanosima. Ja sam ga, za potrebe recenzije, nanijela samostalno. Ali ubuduće ću ga nositi preko crnog ili bež laka. Mislim da će tek tada njegova ljepota zablistati u punoj sjaju. 


Jedini problem ovog laka je, očekivano, skidanje. Malo ćete se namučiti, što je je. Ali na kraju popusti i ukloni se. Znači, ništa strašno. I to znači da mu je trajnost dobra. Izdržao je četiri dana prije prvog malog znaka guljenja. Preživio je pranje suđa, tuširanje, čišćenje stana. 


Sve u svemu, oduševljena sam i na drugi pogled. Doista je lijep i svi ga primijete na noktima. Osjećam se baš glamurozno kad ga nosim. :)  Moja ocjena je 5! :) 

Drugi proizvod je sjajilo za usne Glassy Gloss LipGel. I to u nijansi This Too Shall Glass. Iako je nijansa u katalogu narančasta, uživo je roskasta. 

Wet 'n' Wild ga opisuje ovako:

Sjajilo za usne obogaćemo ekstraktom Indijskog lotusa i ulja Macadamie. Antioksidansi, vitamini i hranjive tvari hidratiziraju i štite usne. 


Cijena mu je 23, 90 kn, a rok trajanja 18 mjeseci. Kako sam se odvikla od sjajila, radije bih uzela ruž. Ali ovo sjajilo je lijepo, dabome da jest. 


Riječ je o nenametljivoj roza nijansi visokog sjaja. Tekstura je veoma kremasta, a nanošenje olakšano praktičnim pakiranjem. Lako ga je dozirati. Čak i ako istinsnete previše, popuštanjem pritiska na tubu sjajilo se vraća unutra. 


Jedina mana je što je podosta ljepljivo. Ništa čudno za sjajilo. Ja samo nisam na to navikla jer u posljednje vrijeme gotovo da i ne stavljam sjajila. Greška jer mi lijepo stoje na usnama. Možda čak i bolje od mat ruževa. 
I nije prozirno sjajilo, već dosta pigmentirano. Baš me iznenadila količina boje koju ostavlja. Na slici usana nemam ništa ispod njega pa se lijepo vidi kako je nadvladao prirodno tamnu boju mojih usnica. 



Dobijem efekt mokrih usana i to mi se sviđa. Osim toga, miriše kao bombončići
Trajnost mu je, bez hrane i pića, 3-4 sata. Piće preživi kako-tako, hranu nikako. Ali zar to očekujemo od sjajila? Ja ne. Osim toga, kad nestaje, diskretno se povuče. 
Zadnja stvar koju sam uočila je da lijepo njeguje usne. Jako mi se sviđa. Drago mi je da me prisjetio zašto sam nekad češće koristila sjajila za usne. 


Posljednji proizvod je bronzer Coloricon sa SPFom 15, nijansa Bikini Contest. Inače košta 37, 90 kuna, a dobije se čak 13 grama proizvoda. Ovo je najveći bronzer u mojoj kolekciji. I mislim da ga nikad neću dokrajčiti. :) 
Wet 'n' Wild za njega kaže:

Bronzer svilenkasto nježne teksture, za svjež izgled i kompletan look. Dermatološki ispitan, bez dodatnih ulja. 


Pakiranje je golemo i čini mi se čvrsto. Na poleđini, vidjet ćete, pišu sve potrebne informacije. Ovo je srednja nijansa od postojeće tri. Ipak mislim da bi mi bolje sjela ona svjetlija, ali i ova može proći ako se dobro blenda. 


Inače nisam obožavatelj konturiranja. Valjda mi se zgadilo od toliko loših kontura koje viđam svaki dan na ulici, ne znam. Više volim roskasto rumenilo i bok. :) 
Ovaj je bronzer mat, nema shimmerastih čestica i jako je pigmentiran. Treba biti oprezan s nanošenjem, lako se pretjera. Nijansa je zdravo smeđa, ali ponekad, ako se nanese previše, izgleda  narančasto. Zbog te pigmentacije treba strašno paziti da se ne pretjera. 


Tekstura mu je praškasta i brzo se hvata na četkicu. Oprezno uzeti malu količinu i sve će biti dobro. Na slici mog lica se može vidjeti da će mi ljepše stajati kad malo potamnim. :)


Trajnost je odlična, traje dok ga navečer ne uklonim. Doista ne mrda i na licu je veoma ugodan. 
On dobiva ocjenu 4 jer mi treba svjetliji (subjektivno) i zbog tragova narančasta (objektivno)
Na zadnjoj slici vidite sva tri proizvoda na mom licu. Uz bronzer nosim i malo rumenila, da ne mislite da je bronzer ružičast. :) Sami steknite ukupan dojam. :) 


Imate li neki od ovih proizvoda? Jesu li na vašoj listi želja? Kako vam se čine na meni? 

*PR proizvod (Autorica zadržava pravo na svoje objektivno mišljenje!




You Might Also Like

2 komentari

  1. Lak mi se baš baš sviđa aaa i bronzer me zainteresirao ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lak je zakon :D S bronzerom treba polako, al jednom kad je lijepo nanesen, genijalan je ii ima ga jako puno hahah :D

      Izbriši