Love ELFS parfem - recenzija

09:29

Jedan od najpoznatijih modnih brendova u Hrvatskoj, ELFS, nedavno je izbacio liniju parfema. U ponudi su 3 parfema - Love Blue, Love Turquoise i Love Pink. Osim u drogerijama i ELFS trgovinama, dostupni su i u njihovom online shopu. Uvijek se veselim kad hrvatska modna scena napravi iskorak prema van. I od srca se nadam da će se i ELFS parfemi jednog dana čekati kao što se čeka Balmain kolekcija. Jer nismo niti malo manje talentirani, stvar je samo nekog umišljenog prestiže. 
Dakle, da skratim, odmah sam poželjela ovaj parfem, a u konačnici sam ga i dobila od mame nakon što sam obranila završni rad. 


Dakle, iako to nigdje izričito ne piše, po boji vrpce na pakiranju sam zaključila kako se kod mene radi o Love Pink verziji. Za 300 kn dobije se 50 ml proizvoda, a rok trajanja je 36 mjeseci. Samo pakiranje je znatno blijeđe nego na ELFS stranici, jako blijede roskaste boje. Što oni kažu o parfemu možete vidjeti ovdje


Na poleđini kutije vidi se sastav i nadopisane su sve one zakonske sitnice koje tu moraju biti. 
Bočica parfema je staklena, a na sebi ima samo.zlatni ELFS logo i malenu bijelo-rozu vrpcu. Meni se pakiranje čini baš elegantno i tako se dičim njime na polici. :D 
Što se tiče mirisa, rekla bih da najjače osjetim naranču i jasmin. Spaja se cvjetasto - drvenasto - citrusno. Inače sam veliki, veliki fan voćnih i cvjetnih mirisa pa je ovo uistinu pravi miris za mene. 
Elfs navodi da su gornje note malina, gorka naranča i neroli
. 
Srednje note su cvijet naranče, absolut jasmina, zumbul i gardenija, a u
 bazi su med, patchouli i cedar.


Sviđa mi se učinak koji ovaj parfem ima na moj mozak. Nekako me inspirira, podsjeća na lijepe trenutke. A s obzirom da sam ga nosila u nekim važnim trenutcima svog života, već mi je poprimio onu višu razinu značenja. Kao i Bruno Banani Magic Woman te Avon Incadessence koje i dan danas prepoznala na kilometar jer su me, svaki na svoj način, nekako obilježili.


Što se tiče trajnosti parfema, na koži mi potraje oko 4 sata. Nemam problema s obnovom mirisa nakon par sati, ali baš bi mi bilo drago da malo duže traje. 
Sve u svemu, podrška domaćem dizajnu i podrška domaćih parfemima! Samo naprijed!

Imate li ovaj parfem? Kako vam se sviđa? Što mislite o ELFS brendu?


You Might Also Like

0 komentari