Stresomlat 1: TIJELO U POKRET

13:30

Prije nekih sat vremena, opet me počela pucati panika i nervoza. Ciklička stvar koja mi se ponovi svakog ponedjeljka čim ostanem sama sa sobom, a ponekad i češće jer sam od sebe pomalo živčan tip djevojke. Dosada sam te trenutke utapala na YouTubeu, puštala sentimentalne pjesmice (Hello, Željko Joksimović, my dear friend). Ne bi mi pomagalo, ali tako bih oturpijala nervozu do 17 h, kad krećem na fakultet. 
Uglavnom, sigurno se pitate kakav je ovo opet monolog. Naime, danas sam nervozu prevladala na novi način i odlučila sam ga podijeliti s vama odmah, dok sam još dojmom. Ne pišem ovo da se pohvalim, nego jer znam da i među vama ima palih žrtava stresa i ponedjeljka i želim podijeliti ovo u trenutku u kojem se dogodilo. A ako vam se svidi, Stresomlat ponedjeljkom postat će redovna rubrika u koju ćemo zajedno dodavati sadržaje i tehnike nas malih, običnih cura da se bolje i lakše nosimo sa stresom. Premlatimo ga skupa! :) 


Što sam danas napravila?
S obzirom da sam već bila u trenirci, nikakva + novac za čokoladu mi je već bio pod prstima, odlučila sam uposliti YouTube u značajno drugačiju svrhu. Uguglala sam vježbe istezanja i relaksacije. I izbacilo mi je genijalan video. Ostavljam vam link ovdje. Kanal se zove PsycheTruth. Uglavnom, glas djevojke je genijalan, vježbe lagane. I neprestano me tjeralo na promišljanje sebe i procesa koji se u meni zbivaju u trenutku dok vježbam. 
Prva stvar koja me začudila je ta da nisam niti jednom pogledala na trenutnu minutažu videa na YouTubeu, a to se dogodilo uvijek kad bih vježbala s YouTubeom. 
Druga stvar je ta da sam si uistinu osvijestila i razbudila tijelo, a jedino što mi je trebalo je boca vode i čist pod.  
Nije zbog yoge, možda bi i drugi tip vježbe upalio na isti način. Jednostavno promišljanje sebe
U jednom trenu, dok sam se tako polako gibala, došla mi je na pamet misao kojeg sam vraga nervozna, što me muči nakon prekrasnog vikenda...Do kraja vježbanja, nervoza je isparila. Sama, spontano, bez drame, bez prevrtanja i mučenja same sebe. 
Nakon vježbanja mi je došlo da se razmazim na neki prihvatljiv način. Nestala mi je potreba da potrpam svu hranu ikad u sebe pa sam se odlučila malo trackati. U tu svrhu preporučam vam Afrodita Mystic Argan mlijeko za tijelo, predivno miriše! :D
I, eto, sad vam ovo tipkam pa idem dalje za poslom, poprilično energizirana i jako dobre volje!




A vi mi recite što mislite o ovom tipu članka, koje su vaše ideje, želite li drugi dio rubrike u ponedjeljak? 
I, hvala vam na čitanju!
I, nasmijte se bar jednom, za dobar dan... Jer baš je dobar!


You Might Also Like

2 komentari

  1. Jao ja bas volim PsycheTruth kanal, jedno vrijeme sam radila njihove aerobik vjezbe, bas su super. A sto se tice nervoze, ako mislis na anksioznost, ja je se pokusavam rijesiti preko yt-a isto, mada ja vise gledam videe nego sto slusam muziku. Nadjem nesto sto mi je strasno smešno o ili gledam neke kreativne videe. Nzn pokusam tako da si odagnam misli. A nekad probam i sama da nesto pravim (da li da crtam, ili pravim nakit, nebitno). U svakom slucaju ovo je bas dobra tema i uopste mi ne bi smetalo da češće pišeš o ovome 😀.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične su djevojke, baš mi se svidio kanal, mogu ti reći :) A DiY videi bi mogli bit korisni, baš ću isprobati i to s nekim redekoracijama po sobi u idućoj žutoj minuti haha :D

    OdgovoriIzbriši