Top 5 mjesta u Zagrebu (jesen, 2016.)

17:43

Mnoge od vas pitale su me kako mi je u Zagrebu, jesam li se snašla i treba li mi pomoć. Hvala vam, jer ako to nije smisao bloga i bloganja - uistinu ne znam što jest! :) 
Sam grad je prekrasan, a u protekla 3 mjeseca posjetila sam brojna mjesta i potpuno se zaljubila u neka od njih. Nabrojat ću vam pet omiljenih od protekla tri mjeseca, a idući članak ovog tipa bit će upravo u duhu Adventa u Zagrebu! 
Dakle, krenimo od petog prema prvom mjestu! :)

5. Li La Caffe bar
Slika preuzeta s Li La Facebook stranice

Li La kafić nalazi se prilično blizu mjesta gdje živim, svega desetak - petnaest minuta od mene. Cijeli interijer je vođen je dvjema temama - drvo i nježna ljubičasta, lila, boja. Svi zidovi su oslikani u mirnim i opuštajućim tonovima, a svako malo naletite na vintage predmet koji vam oduzme dah. Ispred je i šarmantna terasa, ali pored onakvog interijera ne pada mi na pamet sjediti vani. A i hladno mi je, pošteno rečeno. 
Da ne bude sve samo u interijeru, poslužuju i divnu veliku kavu s toplim mlijekom. Vrlo sam izbirljiva po tom pitanju (hello, došla sam iz mjesta gdje je velika s 'ladnin smisao života) i ovdje su uistinu prošli test. Uglavnom, sviđa mi se atmosfera kvartovskog kafića i priželjkivala sam si jedan takav ovdje.


4. Finjak

U Vlaškoj ulici, na mjestu koje sama ne bih pogodila ni u najluđem snu, nalazi se Caffe bar Finjak. Tamo sam prošetala jednu večer i ostala oduševljena najboljim zelenim čajem koji sam ikad popila. Dakle, savršeno nešto. Neki kineski, ne sjećam se točnog naziva, ali konobar mi je pojasnio da je jako poseban jer se pakira u neku varijantu kristalog pakiranja. I puštali su neku opuštajuću jazz glazbu. A atmosfera, mješavina vintagea i kronične romantike, puno divnih dekoracija. Već sam imala ludu želju juriti iz dijela za pušače u onaj za nepušače i natrag da slikam, ali bila je noć i bilo je teško. Al' vratit ću se ja po danu! Spektakularno i posve nepravedno zapostavljeno mjesto! 


3. Dessert House 

Prošlu subotu otišla sam s cimericom na kolače na mjesto koje nikad nisam vidjela na Instagramu. :P Baš sam luda i odvažna, zar ne? Otišle smo u Dessert House (kraj stanice Učiteljski fakultet). S ovog mjesta nisam stavila sliku jer sam progutala taj cheesecake od borovnice dok si rekao keks. A osim jako, jako, jako ukusnog kolača, zadovoljna sam i interijerom. Jako domišljato uređeno, svaki dio nevelikog prostora je iskorišten. Kreće se u ljubičasto-crnim tonovima i baš je dobro mjesto za sjesti, uživati i promatrati užurbanost i buku Savske ceste iznutra. Moram napomenuti da su cijene kolača niže nego u slastičarnama u centru pa je mjesto super za proslaviti rođendan i slično. 

Slika preuzeta s Facebook stranice Dessert House

2. Umami restoran 

Ako volite neobičnu, prilično povoljnu i jako zdravu hranu, Umami restoran je mjesto za vas. Dakle, jako popularna lokacija (odmah ispod Notturna) u Skalinskoj ulici, nametnula mi je Umami restoran na put. I nisam se pokajala što sam svratila. Moj je izbor pao na Korokke krokete od povrća i gljiva uz koje sam dobila salatu i umake, a dečko je jeo falafel. Sve je bilo ukusno, čekali smo svega 5 minuta (jedva i toliko), a pojeli nešto od čega smo se osjećali sito i zdravo, što je osjećaj koji je uistinu nezamjenjiv. Ako ikad naletite, svakako svratite tamo i zariskirajte malo - nije sve u tjestenini, pizzi i čevapima, zar ne?
Slika preuzeta s Facebook stranice Umami
1. Sjedi 5

E, došli smo do apsolutnog vrha! Dakle, nezamjenjivo. Zbog ovog je vrijedilo prijeći Tkalču do samog samcatog kraja! :) Cafe Sjedi 5 ima sve što treba. Terasa je tada bila uređena bundevama, a sad već blista u božićnom izdanju i jedva čekam da uhvatim koji slobodan sat pa odem provjeriti. Konobar (moguće čak i vlasnik) koji nas je poslužio je bio nevjerojatno ljubazan i drag te je nosio neku preslatku kapicu. Sam interijer nisam dobro proučila jer me je terasa i sjedenje na balama sjena dovoljno obuzelo, ali drugi put ću se bolje zagledati. 
A onda je stigla šarena kava - fotogenična i preukusna, ali pokajala sam se što nisam naručila dečkovu varijantu - on je odabrao kavu s pistacijem. Neću ništa reći - pogledajte sliku ispod.


Ovo ja zovem posao! Ovo ja zovem umjetnost! 
Nisam napomenula, u odnosu na uslugu koju dobijete - cijene su sitnica! :) 


Eto, čuli ste moje favorite, a sad je na vama red. Što mi preporučujete? Gdje još da odem? :D 


You Might Also Like

0 komentari